Φωνητικό Μήνυμα

Η υπηρεσία Φωνητικού Μηνύματος προσφέρει στο χρήστη την δυνατότητα ηχογράφησης ενός μηνύματος όταν ο καλούμενος απουσιάζει, είναι απασχολημένος ή δεν απαντά.
Το ηχογραφημένο φωνητικό μήνυμα (voice mail) στη συνέχεια αποστέλλεται αυτόματα στο email του καλούμενου.

Η υπηρεσία αυτή είναι προαιρετική και επιλέγεται κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας. Παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης αυτής της υπηρεσίας αργότερα μέσω της λειτουργίας "Διαχείριση".

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ο χρήστης υποχρεωτικά δηλώνει ένα πενταψήφιο κωδικό αριθμό για τη διαχείριση της υπηρεσίας του.

Χρήση της υπηρεσίας Φωνητικού Μηνύματος

Στην περίπτωση που ο καλούμενος απουσιάζει, είναι απασχολημένος ή δεν απαντά ο χρήστης μπορεί σύμφωνα με τις οδηγίες να ηχογραφήσει το μήνυμα του.
Για την πρόσβαση και διαχείριση της υπηρεσίας φωνητικού μηνύματος ο χρήστης μπορεί να καλέσει τον αριθμό *122.




Υποστήριξη Χρηστών

801 11 801 81